Pagina's

donderdag 26 november 2015

telefoon Dutch Doobadoo

Hallo lieve blogvriendinnen,

Wat vind ik dit ook een leuke mal!
Het is ook een nieuwe mal verkrijgbaar vanaf eind november. 

Ik heb er een soort standaard gemaakt op een laadjes doosje.

De basis is gemaakt met lucifer doosjes die ik heb bekleed met Maja Design Papier


Het lieve afdrukje is van Mo Manning en ingekleurd met Sennelier.




De cijfers op de telefoon heb ik gemaakt met de nieuwe parelpen van Dutch Doobadoo. Geeft ook een heel mooi parelmoer effect.



Op de laatjes zitten knopjes van Tim Holtz. De hoekjes zijn van Scrap Unlimited.



Hier een foto van de achterkant waar je kunt zien hoe ik het heb vastgemaakt.
met deze challenge wil ik graag meedoen http://mosdigitalchallenge.blogspot.nl/2015/11/challenge-257-anything-goes-wmo.html


4 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wauw wauw zie je creatie juist op Facebook .......Wat is dat een prachtige creatie leuk zo met de doosjes en het stempeltje echt een liefje zo een PRACHTIG geheel knap een toppertje wat mij betreft !! :)
Groetjes Doris

Debby Kuster zei

deze is weer super leuk.
helemaal jou ding, heel erg mooi gedaan

liefs Debby

Loopylou. zei

so sweet, love the little scene you created
Thank you so much for playing along with us at DP2
hugs Lou xx

patricia zei

Wat leuk zeg! Hoe maak je dat?

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief