Pagina's

maandag 1 december 2014

naaimachine

Goedemorgen lieve blogvriendinnen,


Deze keer laat ik jullie nog een keer de naaimachine zien.

Ook zo leuk om te maken! Deze heb ik op verzoek gemaakt voor iemand die heel veel van naaimachines houdt. 




Eerst het MDF beplakt met mooi papier van Pion. Daarna de delen aan de bovenkant aan elkaar geplakt en het plankje onder erop geplakt. Even vasthouden tot de lijm is gedroogd.

Daarna begint het leukste deel, Allerlei leuke naaispulletjes erop gedaan, Een klosje met wat kant, wat bedeltjes (zelf een kleine naaimachine!) een stukje centimeter lint en een mooi schaartje.
De houten paspop is van Craftemotions en komt uit de set 811500/0206.



Lijkt het je nu leuk om ook een naaimachine te maken? Laat het me dan weten, in januari ga ik bij Ge-We weer nieuwe workshops inplannen.

Fijne dag allemaal.

liefs Anke

5 opmerkingen:

Joke de Wit zei

ohh wat mooi Anke.Groetjes Joke

Anoniem zei

Wow...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Colinda zei

Gaaf!!
Een fijne week,
Colinda

Margo zei

Supermooi Anke !
Ik wist niet dat je workshops geeft ! Leuk zeg !
Liefs
Margo

Muuske zei

Schitterende naaimachine.groetjes Margo.

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief