Pagina's

dinsdag 21 oktober 2014

Gast dt LOTV

Goedemorgen lieve blogvriendinnen

En dat is het alweer mijn derde bijdrage als gast designer bij LOTV.
Zo geweldig leuk om te doen! Echt genieten!.

Deze keer heb ik de MDF bal van Let's Get Bizzee gebruikt als basis en deze met papier uit de paperpad Snow Princess.
De lieve stempel Christmas Treats heb ik ingekleurd met Sennelier.



Op het afdrukje heb ik frantage van Stampadous gedaan.

De hertjes zijn gemaakt met een mal van Noor! Ook achter het afdrukje zit een mal van Noor!
Het afdrukje zelf zit op een mal van Tim Holtz.
Dan nog verschillende mallen van Magnolia gebruikt. Vooral uit de laatste set, Ge-we heeft deze nog genoeg op voorraad met de extra mal die je gratis bijkrijgt. Je vind hem HIER.


Gezellig dat je even langskwam!

liefs Anke

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Heel erg mooi gemaakt zeg ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Leuke Kerstbal!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Mooi dat Kraft en paars Anke en echt super om bij LOTV in het zonnetje te staan!

xx Irene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi kerstbal heb je er van gemaakt Anke, mooie kleuren..
Lieve groetjes Miranda

Danoesja zei

Wat een prachtige kerstbal is dit en de kleuren zijn zo mooi.
Lieve groetjes, Danoesja

Sharon zei

This is beautiful Tessa. I love the bauble design and such an adorable image.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon. x

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief