Pagina's

donderdag 24 januari 2013

Beterschap

Hallo allemaal

Afgelopen week is een collega van mij geopereerd en daarom heb ik dit kaartje aan haar gestuurd.
De leuke digi is weer van Mo en ingekleurd met distress


Het papier is een oudere serie van Basic Grey, ik probeer wat ouder papier op te maken want ik heb zoveel hahaha. en heb mezelf beloofd niet zoveel te kopen en eerst wat op te maken. (ben benieuwd of het me lukt want volgende week ga ik naar de beurs in Gorinchem)


Bedankt voor je bezoekje en tot snel

liefs Anke

27 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat voornemen van jou dat ken ik Anke. Er ligt soms zoveel papier dat eigenlijk prachtig is. Zo ook jou kaartje. Helemaal leuk is die van jou ook geworden. Schattig is dit verpleegstertje zeg. Erg leuke kaart is het geworden.
groetjes Joke

Doreen zei

Oh my this is stunning,love the image, fabulous lace.xxx

Marrie zei

Hallo Tessa en Anke,

Wat een leuke kaart en die stempel ziet er lief uit en wat heb je haar mooi ingekleurd.
En tja dat herken ik bij mij is het ook zo ha ha ha.

Lieve groetjes Marrie

Liesbeth zei

Als je daar niet van opknapt, helemaal super hoor.
gr. Liesbeth

Cinderella zei

Hoi hoi
Wauw deze is echt super leuk
Ik ben benieuwd of het gaat lukken om geen papier mee te nemen volgende week.
Van mezelf weet ik dat het mij niet zou lukken want er komen elke minuut weer zo`n leuke papier combi`s uit.
Liefs Cindy

chrilvian zei

liefff

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig leuk kaartje, dat zal je collega goed doen. Prachtig geheel.
Groetjes van Jacqueline

arjette zei

Wat een super lief kaartje, heel leuk!!!!
Hahaha wedden dat het je niet gaat lukken!!! Op een beurs is de verleiding té groot denk ik....zou voor mij in ieder geval wel zo zijn... hahaha succes!!!

gr. arjette.

Irene zei

Van zo'n beeldig kaartje knap je spontaan op, enige kaart!! Die kleine glanzende rode bloemetjes heb ik in het roze en geen idee meer hoe ik er aan kom.
Ben heel benieuwd of het je gaat lukken op de beurs als je al het nieuwe spul ziet. Ik denk dat we allemaal schandalig veel papier hebben, ik doe echt mijn best het eerst eens op te maken!!!

xx Irene

jolanda zei

prachtig kaartje

La Vikinga zei

You make sooo cute little cards with your stamped motifs and I'm so glad to be able to get inspiration from here!

Groetjes uit Zweden,

Charlotta

Sue zei

This is so beautiful. I love the image, your colouring is fabulous and the papers and embellishments are gorgeous

Sue xx

Christa zei

super lief zeg!! xx christa

Anita Meijer zei

Wat is die weer schitterend Anke, zo leuk die digi, daar zal je collega wel van opkikkeren. Helemaal top.
Liefs van Anita

Marianne's Craftroom zei

So very pretty, gorgeous details

Joke de Wit zei

Ohhhh hij is leuk Anke een heel mooie kaart met een prachtige digi.Groetjes Joke

Marieke zei

Hahaha... heel herkenbaar..
Ik neem me dat ook steeds voor alleen lukt t me zelden... Zeker inderdaad als je naar een beurs gaat, dan kan je toch niet met niets thuiskomen.
Leuk kaartje, vrolijk papier. De stempel is ook erg toepasselijk en leuk!

Groetjes van Marieke

Rom-a zei

prześliczna praca, strasznie mi się podoba..

corryskaart zei

ooh wat een lieffie zo leuk van kleur en schattige stempel,hier word je zeker beter van!
groetjes van corry

Annemarie en Merit zei

at een ontzettend lief afdrukje en wat een leuk kaart heb je ermee gemaakt..
Hier ook zoveel papier..ook het goede voornemen geen papier voorlopig aan te schaffen....want met die ouwetje kun je dus ook nog geweldige kaarten maken...zie deze maar

liefs annemarie en merit

Carol Willis zei

Fabulous card Anke, love the image.
Hugs
Caz x

McCrafty's Cards zei

Gorgeous card, I like the sweet image the flowers and the lace.
Kevin xx

Karin zei

Wat een schatje! Daar knapt je collega vast snel van op.
Fijn weekend, gr. Karin

Ellen zei

Nou als je daar niet van opknapt, wowww wat een schitterende kaart !!
Groetjes, Ellen

Leef met de wind mee zei

wat een prachtige kaart!! dat heb je weer mooi gedaan! je collega zal er vast heel blij mee zijn, want wat is er nu leuker dan een kaartje te krijgen wat speciaal voor jouw gemaakt is!

Fijn weekend!

Liefs Emmy

Sieta zei

Wat een schitterende kaart!
Hier knapt elke patiënt meteen zienderogen van op.

Liefs, Sieta

Nicole zei

Wat een lieve en mooie kaart. Schitterend papier en ook weer supers ingekleurd! Hierdoor zal je collega wel sneller opknappen. Liefs, Nicole

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief